Helförändring.

Efter att jag och syster hade gått till affären i onsdags så
var jag tvungen att åka till Nyköping. Och det gjorde jag!
Så på väg dit utan någon aning om vad som händer eller
nåt så började att tydligen lösa sig. Och väl framme i Nyköping
var det i stort sätt helt löst :)

Så ensam i Nyköping fick jag panik och ringde till Havva.
Sådan ängel som hon är åkte hon hem ifrån Stockholm
och senare på kvällen bestämde vi oss för utgång :)

Vi hade en jättemysig kväll med skratt, snack och dans.
Sen vart det dags att gå hem. Och då gjorde vi nog det
sämsta valet någonsin på hela det här året; VI GICK TILL SKAVSTA!

Det tog en jävla lång tid och när vi väl var framme satte vi oss
framför Havvas värmefläkt och drack varma koppen.

Dagen efter vaknade vi upp helt döda och åkte till stan. Inte det
bästa valet det heller, jag tror att jag aldrig har mått så dåligt
haha! Men dagen blev mysig, efter stan blev det middagsmys
och tv. Sen sooooova! Skönt :)

Det är det som har hänt dom här dagarna haha :D

Jag, Sean Banan och Hawish på volym när han spelade (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0