Jullov!

Just nu har jag jullov och det känns väldigt välbehövt.
Senaste tiden har bestått utav råplugg ihopblandat med party.
Jag förstår verkligen inte hur detta har gått ihop, men det har det!

Jag har pluggat upp nästan alla ämnen och även höjt mig.
Och påbörjat en ny kurs bara för att, haha?
Sen har både veckodagar och helgerna bestått av fester.
En härlig blandning, och jag är väldigt tacksam över att
detta har fungerat! Skön mix, och precis så som jag vill ha det!


Nu har jag varit hemma och haft en underbar jul och umgåtts
med familjen. Tagit igen tid med dom och ska även fortsätta
med det nu på lovet. Finns inte tillräckligt med tid annars.

Fast på torsdag ska jag ta en "paus" och möta upp Havva i
Nyköping och stanna kvar där över nyår. Får se vad mina
underbaringar har planerat, men det blir antagligen hemma-
fest med en massa drick-spel och myspys. Peeerfect!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0