Onsdag och tandläkaren..


Jag har nyss varit hos tandläkaren och bestämt mig för
att jag aldrig kommer gå dit igen. Jag spottade blod hela
vägen hem. Och det gör fortfarande ont och känns som
att mina tänder kommer trilla av. Huuuhhhu :(


Just nu är det lite brist på bilder, detta pga jag använder
babas dator och den är skitseg och varnar för virus hela
tiden så jag vågar inte koppla in min hårddisk på den här.

Blir uppladdning imorn då jag har tillgång till en normal
dator igen ;) Uuuh vad jag längtar tills imorn!
Har varit skönt att vara hemma och tagit det lugnt men
börjar känna att social-yami börjar smyga sig på :')


Men nu ska jag vara social med min lillasyster. Tihiii.
Ska ta en promenad och gå förbi affären (Y) WEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0