Back to school!

Herregud, inte skrivit någonting alls ;O
Jag har tappat bort min laddare till kameran
så det kommer nog inte komma upp några nya
bilder på ett tag.


Skolan har iaf börjat igen och jag har haft fullt upp.
Eller egentligen inte. Jag har bara blivit så trött på
att pendla 2 timmar varje dag så när jag kommer
hem slänger jag mig på sängen och vaknar upp
dagen efter igen. Det tar verkliegn på krafterna!

Igår satt jag kvar en stund med kompisarna
i skolan, vi spelade fruit ninja och sånt (a)!

Sen åkte jag och träffade Havva och Özz
och sen vidare till min bäääjbi.

Senare på kvällen åt vi massor med god mat
och bara chillade (y) Det blir en vit helg (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0