Eeh.. Jag skojade bara!

Det vart inte alls som jag skrev i senaste inlägget.
Lååååångt ifrån.


Özz ringde Hasse när han sov och då bestämde dom
att vi skulle bowla. Så Özz, Yasmine, Hasse och jag
åkte iväg för att bowla men det slutade med att vi
körde andra spel istället. Sen var Hasse hungrig så
vi tänkte ge oss av till Max och äta.

Men vi åkte förbi båda Maxen så jag fattade ingenting.
Efter att suttit och funderat i ca 10 minuter frågade jag
helt enkelt "vart är vi på väg?" Grabbarna skratta ihjäl sig
och tydligen var vi på väg till Norrköping. Haha!

Baby skulle hämta ett brev där som var tvunget att
hämta ut så vi drog till Hageby där han bor och va
där en stund och åkte sedan ner till stan för att kolla
på NewYorker och Deichmann. Men jag hittade varken
kläder eller skor men det gjorde grabbarna.

Då åkte vi hem igen och packade upp saker som vi
handlat och sedan kom underbara Hawish över och
vi satt och pratade tills på natten. Drack the, åt mat
för 50 personer och bara chillade.

Sen la jag och baby oss och tittade på o.c och sedan
somnade (A) Tokmysig dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0