Spontan utgång.

Havva bestämde sig för att gå ut. Mina fötter ville
också dansa men eftersom jag inte träffat min baby
på hela lovet så ville jag ha en hemmakväll med honom.

Jag hjälpte henne att välja klänning och så och sen
umgicks med henne hela kvällen.

Klockan 22:00 fick jag reda på att jag skulle med.
Jag har nog aldrig fixat mig såpass snabbt innan.
Sen kom Johanna och vi tjejor åkte ner till stan och
"gjorde krogen osäker", hahahah, ne men vi hälsade
på folk, dansade, drack och jag vet inte vad.

Lite senare kom grabbarna och då fucka vi ur.
Helgalen kväll och fyllekäk och snack med människor.

Smarta Havva tänkte att hon säger ett annat namn när
en kille frågade vad hon hette. Och vad säger hon att
hon heter? YASEMIN. Skitsmart. Då kunde ju jag heta
Havva. Vet inte riktigt hur hon fick ihop det haha ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0