Ursäkta mig..

NYÅR VAR AWESOME!


Efter att jag fixat klart mig så satte vi oss
alla och spelade massa krökspel.
Vi var uppladdade med allt; shot-roulette,
kortspel, sanning eller konka, jag har aldrig,
förfest-spelet och andra roliga lekar!


Vi söp och söp och söp. I stort sätt.
Jag och Johanna var extra utsatta eftersom vi
var de enda tjejerna där hahah!

Marcus var väldigt söt i gråa party-strumpbyxor
och jag var steeek i gråa chinos...

Precis innan tolvslaget laddade vi upp med shottar
och fick arab-besök. Min baby kom med sin bror
och sin kompis, så jag fick min kyss vid tolvslaget!

Vi dansade sönder fötterna och fyllde på glasen.
Sen däcka alla en efter en och jag och mina favvo-
grabbar satt och deeptalka till klockan 4 på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0